beccasu

Alla inlägg under februari 2015

Av Becca - 22 februari 2015 21:25


Jag vet inte vad som händer,men jag fick värsta blogg insprationen nu! så jag gör ett litet kvälls inlägg för idag!

Men jag håller på att äta lite Yummy stuff,bär och frukt och kollar på lite tv och myser!

och det har vart en riktigt rolig och fin dag idag! så det var riktigt nice ju!


jag fixa en bild på typ 2 minuter men jag orkar inte fixa bilderna i bilden ... haha

så det får räcka med att jag gjorde ett kollage! och bilderna är faktist tagna nu! (för en stund sen)

 


Av Becca - 22 februari 2015 21:12


                                  Jag har helt glömmt bort att blogga!Men så är det att vara nybörjare

 För att tag sen så var det alla hjärtans dag! jag älskar alla hjärtans dag! jag har gjort det ända sen jag var liten.Alla hjärtans dag det här året firade jag med mig själv och min mamma! Vi tog en liten fika på stan och sen åkte hem och hade lite mys!

jag bjuder på en liten bild som jag tog på alla hjärtans dag!

 

Av Becca - 6 februari 2015 16:40


Jag har inte så mycket att skriva om så ni får gärna komma med inläggsförslag om ni har några!

ni kan ochså kommentera frågon om ni vill! cuz i have no ideas ....


 


                          Men lite senare ska jag lägga upp några fashion/mode bilder, ni får se sen!

Av Becca - 1 februari 2015 20:30


Jag har inte vart så uppdaterad på ett tag.Men idag tänkte jag att jag skulle lägga upp lite saker och så,så det kommer att bli mer uppdatering!så nu vet ni att jag i alla fall är alive :) Men just nu håller på att redigera några

bilder som jag kan annvända i bloggen senare! Ni får gärna fråga nånting som ni undrar om mig:)

 

Presentation


Mitt namn är Becca & det här är min blogg! jo,jag är en liten kreativ tumblr tjej som älskar att ta en dejt med min kamera och fota lite och är intresserad av Fashion & Mode! här frår du läsa om mig och min vardag!
XoXo

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards